boktoka

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Fotografier på min lillasyster

Av Liv - 15 april 2013 18:00

Hej på er!


Idag fotade jag några bilder på min lillasyster efter att jag sminkat och staylat henne. Det var ett tag sedan jag fotade nu och det var roligt att få göra det igen.


Jag är väl medveten om att huvudet är avkapat på vissa bilder, men jag gillar alla bilderna jag har laddat upp och tycker inte att avkapningen förstör någonting. Var bara tvungen att säga detta eftersom någon säkert kommer att kommentera det. ;)


           


Kram,

Liv.

 
 
Ingen bild

sanna

15 april 2013 20:19

Den sista bilden var jätte fin! :D

Liv

15 april 2013 23:06

Tack! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liv - 9 maj 2013 18:49

4654987527 Hejsan! Jag har funderat ett tag nu om jag ska behålla bloggplatsen eller byta till nattstad. Jag hade en omröstning om det, och alla som röstade röstade på nattstad (dock misstänker jag att det var mina fina vänner som har försökt ...

Av Liv - 8 maj 2013 22:54

Hejsan! Idag hittade jag en video på youtube där de visar hur man gör så kallade "tidningsnaglar" (fast jag ser dem hellre som boknaglar, i princip samma sak ^^) och testade att göra dem! Jag tycker att det gick ganska bra för att vara första försö...

Av Liv - 7 maj 2013 21:52

Hejsan! Jag har massor med bilder på min mobil som rör alla möjliga sorters fandoms och dylikt, så jag tänkte att jag skulle visa upp dem för er! Majoriteten av bilderna är relaterade till Harry Potter, så därför tänkte jag börja med att visa er de...

Av Liv - 6 maj 2013 19:35

Hej igen! Jag tänkte tipsa lite om min kompis blogg som heter nattstad.se/tuuli, hon skriver bland annat om hennes vardagsliv och lägger upp många väldigt fina fotografier! (några bilder på mig slinker in ibland, hehe) Hon postar även många "åsikts...

Av Liv - 6 maj 2013 18:49

  (LDAHMFG -Låtar-du-aldrig-hört-men-förmodligen-gillar Här kommer jag att visa upp låtar för er som jag personligen tycker mycket om, men som jag tycker har fått allt för lite uppmärksamhet. Jag kan inte veta säkert om ni har hört låtarna eller i...

Presentation


Är du en boktoka som jag?
Här finner du tips på böcker, recensioner och mycket mer, som till exempel låttips, fotografier och filmrecensioner.
(Alla bilder på bloggen har jag själv tagit, förutom de äldre bilderna på bokomslag)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till Nattstad eller behålla Bloggplatsen?
 Bloggplatsen
 Nattstad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards