boktoka

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Liv - 5 maj 2013 19:13

Hej igen!

Jag upptäckte nyligen att boken som jag köpte igår redan fanns i vårat hem. Tydligen så ägde mamma redan en kopia som hon inte ens visste om att hon hade och plötsligt stod det bara där i bokhyllan då jag passerade förbi. Mamma föreslog att jag skulle ge bort min kopia, men hon kan ju bara glömma att jag någonsin kommer att ge bort någon av mina böcker frivilligt, även om de är dubbletter. Dessutom är min kopia mycket snyggare, eller hur? ;)


 

Väster: mammas, höger: min.


Kram,

Liv.

Av Liv - 5 maj 2013 18:13

Tjenixen!

Äntligen är min dator lagad och fungerar kanon, vilket innebär fler inlägg i bloggen! Så bloggandet kommer att bli mer regelbundet nu.

  Jag är medveten om att jag ännu inte har lagt ut någon recension, men jag läser ett rätt så rejäl bok just nu som jag senare kommer att recensera. Det går lite trögt att läsa den just nu eftersom jag har haft en del att göra och dessutom har jag fastnat i några animeserier på vägen. Heh. 


Just nu sitter jag och redigerar några bilder som jag tog på en kompis för ett bra tag sedan, men som jag inte har haft chansen att redigera än. Här under finns det ett smakprov!


 


Förresten! Några av mina vänner försöker att övertyga mig att byta till Nattstad, men jag vet inte riktigt. Vad tycker ni? Ska jag behålla bloggen på bloggplatsen eller byta till nattstad? Rösta i omröstningen i sidospalten.


Kram,

Liv

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är du en boktoka som jag?
Här finner du tips på böcker, recensioner och mycket mer, som till exempel låttips, fotografier och filmrecensioner.
(Alla bilder på bloggen har jag själv tagit, förutom de äldre bilderna på bokomslag)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till Nattstad eller behålla Bloggplatsen?
 Bloggplatsen
 Nattstad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards