boktoka

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Liv - 9 maj 2013 18:49

4654987527


Hejsan!

Jag har funderat ett tag nu om jag ska behålla bloggplatsen eller byta till nattstad. Jag hade en omröstning om det, och alla som röstade röstade på nattstad (dock misstänker jag att det var mina fina vänner som har försökt att övertala mig att byta tidigare som röstade, som alla själva råkar ha nattstad ;) Genomskådade). Så nu har jag fixat så att allt har överförts till Nattstad. 

Länk till bloggen: nattstad.se/boktoka

Allt ser i princip likadant ut och jag har just inte ändrat på någonting, så var inte oroliga för att bloggen kommer att bli helt annorlunda nu, jag kommer att fortsätta som jag har gjort tidigare!

Det är ju inte 100% säkert att jag stannar där, utan jag ska se hur det fungerar och om jag tycker om att blogga där ifrån. Om jag byter tillbaka så kommer jag självklart att informera er om det.

 

Så från och med nu går ni in på nattstad.se/boktoka för att läsa bloggen.

Vi ses där! :)

Kram,

Liv.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är du en boktoka som jag?
Här finner du tips på böcker, recensioner och mycket mer, som till exempel låttips, fotografier och filmrecensioner.
(Alla bilder på bloggen har jag själv tagit, förutom de äldre bilderna på bokomslag)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till Nattstad eller behålla Bloggplatsen?
 Bloggplatsen
 Nattstad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards