boktoka

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Liv - 26 oktober 2012 23:49

Hejsan!


Ja, jag vet att det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg, men jag läser just nu två olika och väldigt långa böcker. Det kommer kanske att ta ett tag till innan jag blir klar med någon av dem, men jag hoppas att det inte gör någonting!

 Det båda böckerna jag läser är:

"Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren"

och "Vår katastrofala historia av Jess Rothenberg"


Recentioner kommer upp så fort jag är färdig.

Under tiden så kan ni njuta av denna härliga låt som jag nyss hittade och en bild från en skogsvandring jag hade här om dagen. Inte så dumt, va?


Ho Hey - The Lumineers




  Precis som alla andra bilder på bloggen är denna tagen av mig.

 

Vi hörs snart!

Kram, Liv. 

 

Tillägg: Jag glömde det viktigaste! Tack så väldigt super jättemycket för alla fina kommentarer jag nyligen har fått och för alla nya läsare. Det betyder mycket! :)

Presentation


Är du en boktoka som jag?
Här finner du tips på böcker, recensioner och mycket mer, som till exempel låttips, fotografier och filmrecensioner.
(Alla bilder på bloggen har jag själv tagit, förutom de äldre bilderna på bokomslag)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till Nattstad eller behålla Bloggplatsen?
 Bloggplatsen
 Nattstad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards