boktoka

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Liv - 27 oktober 2012 00:59

Hej igen!


Jag har fått en del funderingar som jag vill klara upp. Ja, jag har tagit bilden till headern helt själv och sedan redigerat den. Är inte riktigt säker på att jag har nämnt det tidigare. 


 



Jag har även varit slarvig med att förklara resten av bilderna på bloggen. Som ni kanske har märkt så har de äldre inläggen bara google-bilder och jag har bestämt mig för att verkligen inte använda mig utav det igen! Sedan jag startade bloggen på nytt så har jag bara lagt upp bilder som är mina och som jag har tagit själv.


Anledningen till det här inlägget är att jag har fått en del funderingar och ville göra det klart för er alla. Jag tycker verkligen om när ni berömmer bland annat headern, det värmer hjärtat. :)


Har det så bra så länge så hör jag av mig inom kort.

Kram, Liv.

Presentation


Är du en boktoka som jag?
Här finner du tips på böcker, recensioner och mycket mer, som till exempel låttips, fotografier och filmrecensioner.
(Alla bilder på bloggen har jag själv tagit, förutom de äldre bilderna på bokomslag)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till Nattstad eller behålla Bloggplatsen?
 Bloggplatsen
 Nattstad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards