boktoka

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Liv - 21 maj 2011 15:26



_______SPOILERVARNING FÖR DE SOM INTE HAR LÄST DE INNAN_______ 


Titel: Tillbaka från de döda

Författare: Kjetil Johnsen

Serie: TRE (7:de)

Antal sidor: 146

_____________________________________________________________


Det är en skrämmande logisk tanke, att nu är det slut, nu är livet över.

Men hon ger inte efter för den. Hon är desperat. Hon kämpar för livet - och hon lyckas.

Efteråt upptäcker hon blåmärkena över hela kroppen.

Men ingenting är brutet, ingenting är krossat eller förstört på något sätt.

Kroppen värker, men den fungerar. Hon lever!


Polisen närmar sig en mördare, steg för steg. Men när någon till sist blir anhållen kommer det som en chock för alla..

_____________________________________________________________


Tja, jag har recenserat många ur denna serie nu..

Det blir alltså inte så stor skillnad mellan inläggen och kanske inte lika roligt att läsa.


Jag har en liten oröstning här i spalten när du kan rösta på om du vill att jag ska fortsätta att recensera, bara skriva innehållet + småfakta eller sluta med det helt och hållet.


Hoppas att ni röstar!

_____________________________________________________________


Nästa bok: Ett sista offer


Tidigare i serien:


Ett hål i själen (1)

Den farliga kyssen (2)

Det som kommer att ske (3)

 Flytande i vatten (4)

Till jord skall du bli (5)


Den gråtande mördaren (6)

Presentation


Är du en boktoka som jag?
Här finner du tips på böcker, recensioner och mycket mer, som till exempel låttips, fotografier och filmrecensioner.
(Alla bilder på bloggen har jag själv tagit, förutom de äldre bilderna på bokomslag)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till Nattstad eller behålla Bloggplatsen?
 Bloggplatsen
 Nattstad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards